God morgon!

God morgon alla små!
Vakna i morse någon gång vid halv 8, satt mig och titta på TV.
Mamma och Jessica åkte, då va man själv.
Den så gick man ner till datan och satt sig och titta till bloggen.
Sminka mig, sen gick jag upp ringde mamma och åt glass och titta lite på TV.
Nu ska jag klä på mig! Sen ska jag nog fixa håret. Mormor och morfar kommer och hämtar mig vid halv 12, 12 kanske då åker vi till min skola och hämtar lite böcker och annat tråkigt.
Har blivit lite bättre nu men jag tror inte att jag kommer gå till skolan den här veckan! De blir nog nästa vecka
på måndagen. På lördag har vi nå öppet hus på skolan och alla som går dit får ledigt på måndagen men jag ska ju på kryssning hela helgen så jag lär gå till skolan. Aja man får väl göra de tråkiga till något roligt antar jag :P
Men nu måste jag packa och klä på mig!
Kanske skriver lite i kväll vi får se!
Hälsningar Erica Drugge <3

Kommentarer
Postat av: josefine

svar: tack så mycket!:)

2010-10-20 @ 11:32:17
URL: http://kycklingbomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0